دانش آموزان پایه اول به مناسبت پایان سال تحصیلی به همراه معلمشان در کتابخانه گرد هم آمدند.
مسئول کتابخانه عمومی شهید حسینعلی رستگار قادیکلای بزرگ مورخ 405/2/19 میزبان دانش آموزان پایه اول ابتدایی جهت تجلیل و تقدیر از معلم گرامیشان گردید که طی این برنامه قصه گویی معلم بزرگوار سرکار خانم جمشیدی از کتاب کودک من کتاب نمیخوانم انجام پذیرفت .
ورود به سیستم
ارسال پیغام
شماره تماسنکته : شماره ثبت, شماره رکورد و یا هر داده ورودی که باعث بروز خطا شده است را در متن بازخورد ارسال نمایید.