فهرست ها

دورهمی دانش آموزان با معلمان

دانش آموزان پایه اول به مناسبت پایان سال تحصیلی به همراه معلمشان در کتابخانه گرد هم آمدند.

مسئول کتابخانه عمومی شهید حسینعلی رستگار قادیکلای بزرگ مورخ 405/2/19 میزبان دانش آموزان پایه اول ابتدایی جهت تجلیل و تقدیر از معلم گرامیشان گردید که طی این برنامه قصه گویی معلم بزرگوار سرکار خانم جمشیدی از کتاب کودک من کتاب نمیخوانم  انجام پذیرفت .

اخبار و اطلاعیه